Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Ampli seguiment de la Jornada ICAB sobre “Aspectes pràctics en la tramitació d'expedients d'Estrangeria”

Ampli seguiment, tant presencial com en línia, de la Jornada sobre “Aspectes pràctics en la tramitació d'expedients d'Estrangeria” celebrada aquest dimecres, 18 de setembre de 2024, a la seu col·legial.

Wed Sep 18 00:00:00 CEST 2024

Ha presentat l’acte la diputada de la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) responsable de la Comissió d’Estrangeria, Carmen Valenzuela

La sessió ha comptat amb les ponències expertes d'Ana Boto, cap de Servei de l’Oficina d’Estrangeria de Barcelona; José Javier Irungaray, cap de Secció de l’Oficina d’Estrangeria de Barcelona; i Carles Martín, cap de Secció de l’Oficina d’Estrangeria de Barcelona. La moderació ha anat a càrrec d’Antonio Segura i Imma Mata, vocals de la Comissió d’Estrangeria de l’ICAB.

Aquesta Jornada de màxima actualitat ha servit per analitzar els procediments administratius, les normatives actuals i les complicacions en la gestió d'expedients d’Estrangeria, mitjançant exemples pràctics.