Actualitzem el Registre d'Administradors Concursals

Amb la finalitat que aquest Registre sigui d’utilitat als òrgans judicials, és fonamental que es mantingui degudament actualitzat amb les dades de tots i cadascun dels administradors/es que en formeu part.
Mon Dec 03 00:00:00 CET 2018

Per facilitar-vos la tasca d’actualitzar les vostres dades al Registre, el tràmit es pot fer totalment on-line, introduint les vostres dades curriculars directament, mitjançant accés a l’Àrea Personal > apartat de Registres > administradors concursals.

Per a aquesta primera actualització de dades, us preguem que abans del 15 de febrer de 2019 procediu a actualitzar les vostres dades.

Posteriorment a aquesta data, l’actualització es podrà fer de forma continuada.

Aquesta informació ens permetrà garantir la veracitat de les informacions que es publiquen al Registre i facilitarà la consulta de tots i cadascú dels administradors concursals, especialment per aquells professionals que hagin procedit a l’actualització de les seves dades.

Consulta el manual per procedir a l’actualització de dades a l'enllaç: Actualitzem el Registre d'Administradors Concursals de l'ICAB