Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

56è Congrés Internacional de Joves Advocats 2018 (AIJA)

Del 28 d'agost a l'1 de setembre de 2018 a Brussel·les.
Wed Jul 04 00:00:00 CEST 2018

El 56è Congrés Internacional de Joves Advocats és l'esdeveniment anual per a joves advocats internacionals.

L’AIJA és l'única associació mundial dedicada a advocats/des i assessors jurídics de 45 anys o menys. Des de 1962 l’AIJA ofereix oportunitats internacionals excepcionals perquè els joves advocats i advocades es relacionin, aprenguin i es desenvolupin.

METES DEL CONGRÉS 2018

- Reunir 800 delegats de tot el món.

- Oferir 50 hores de formació especialitzada i multidisciplinària amb un programa acadèmic integral impartit per professionals del dret i destacats oradors.

- Proporcionar una plataforma d'intercanvi internacional per ajudar a construir una xarxa professional efectiva.

- Esdeveniments de networking celebrats durant 5 dies en els llocs més prestigiosos de Brussel·les.

Per a més informació podeu accedir a través d’aquest link