Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

3a Conferència del Sector de Tecnologia sobre Fusions i adquisicions. Concurs de Joves Adovats/des

L’objectiu principal de la competició és reunir nous advocats/des de diferents països europeus en un moment en què comencen a conèixer el món de l’advocacia oferint-los l’oportunitat de compartir valors comuns i intercanviar noves experiències i discutir noves perspectives en àmbits d’interès comú. El projecte està cofinançat pel programa Justícia de la Unió Europea 2014-2020 i s’executarà el 2020 i 2021.
Mon Sep 02 00:00:00 CEST 2019

El projecte té com a objectiu:

- Promocionar un fòrum de debat sobre temes de dret europeu i internacional.

- Promocionar intercanvis d’experiències entre els participants.

- Obtenir i difondre tesis interessants i útils sobre el tema elegit.

- Fomentar el desenvolupament del pensament crític i la capacitat de comunicació.

- Promoure i fomentar les relacions entre els participants de tots els col·legis europeus representats al concurs.

Inscripcions

El concurs està limitat a 36 participants per concurs i se selecciona cada participant en funció de la seva sol·licitud. El termini per inscriure’s és el 23 de setembre de 2019.

Consulteu les dates clau aquí.

Premi

Tots els candidats que hagin participat en el Concurs de Joves Advocats/des rebran un certificat d’assistència on s’esmenta el nombre d’hores de formació. També es beneficiaran d’una adhesió gratuïta d’un any a l’Associació Amics de l’ERA que dóna lloc a un cert nombre d’avantatges.

Els candidats dels dos equips guanyadors finals seran guardonats amb un val per a una conferència ERA a escollir, organitzada abans de finals del 2021.

Beneficiaris

Els beneficiaris del projecte són advocats/des en període d’aprenentatge i recentment col·legiats.

Soci

Col·legi d’Advocats de Varsòvia (Izba Adwokacka w Warszawie)

Organització de suport

CCBE - Consell de Barres i Societats d’Advocats d’Europa