Formació ICAB | Departament Internacional ICAB | Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea

Seminari ERA a l'ICAB: "Desplaçament de treballadors i treball a distància: qüestions actuals i últimes novetats"

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) acollirà els propers 9-10 d’octubre de 2023 el seminari “Posting of Workers & Remote Work: current issues and latest developments” organitzat per l'Acadèmia de Dret Europeu (ERA).

Objectiu

Aquest seminari oferirà als participants una anàlisi dels avenços més recents i l'oportunitat de debatre els reptes actuals i qüestions pràctiques en matèria de desplaçament de treballadors i treball a distància transfronterer.

Temes principals

• Desplaçament de treballadors temporals
  • Desplaçament de nacionals de tercers països
  • Legislació de Seguretat Social aplicable al treball a distància transfronterer
  • Implicacions fiscals del treball a distància

Qui hauria d'assistir?

Advocats que treballen en l'àmbit del Dret laboral o de la Seguretat Social, advocats interns, professionals de RRHH, sindicats, organitzacions patronals, funcionaris del ministeri, jutges.

Podeu consultar el programa provisional adjunt.

L'ICAB pot convidar 10 col·legiats que hi podran assistir de manera gratuïta. Aquells que hi estiguin interessats, han d'escriure un e-mail amb el nom i el número de col·legiat a formaciointernacional@icab.cat fins al dia 29 de septiembre de 2023 (inclòs). Es seleccionaran les sol·licituds per ordre d’inscripció. Es rebrà un correu de confirmació.

Informació general

• 09/10/2023 - 10/10/2023