Altres cursos

Jornada Solidària sobre els pisos d'acollida per a extutelats

Objectiu

Amb aquesta jornada es pretén visibilitzar la realitat dels joves que, un cop assolida la majoria d'edat, deixen d'estar sota la protecció de l'Entitat Pública encarregada de la protecció de menors, i la tasca de les persones i institucions –en aquest cas la Fundació Llar Enric d'Ossó- que s'encarreguen d'oferir recursos habitacionals i programes per a la inserció al món laboral d'aquests joves.

Aquesta jornada és de tipus solidari i la seva recaptació va destinada íntegrament a la Fundació Llar Enric d’Ossó.

Programa de la Jornada

19.00 hores. Inauguració de la Jornada.

• Montse Pintó Sala. Advocada. Vocal de la Junta Directiva de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB)
  • Miguel Ángel Campo Güerri. Notari. President del Patronat de la Fundació “Llar Enric d’Ossó”.
  • Xavier Abel Lluch. Magistrat Jutjat 1a Instància núm. 14 Barcelona.

19.15-19.45 Visionat d'un curtmetratge sobre joves extutelats.

• Alberto Gross Mola. Director de cinema.

Presentadora: Mila Arch Marín. Doctora en Psicologia. Vocal de la Patronat de la Fundació Llar Enric d’Ossó.

19.45-20.45 hores. Taula rodona: Els joves extutelats. Una visió multidisciplinària.

La “llar Fundació Enric d’Ossó”.

• Catalina González Keutchen. Directora de la Llar Fundació Enric d’Ossó

La victimització infanto-juvenil.

• Noemí Pereda Beltrán. Doctora en Psicología. Universitat de Barcelona.

Els programes de protecció a la infància i l'adolescència.

Esther Giménez-Salinas Colomer. Síndica de Greuges de Catalunya.

Moderadora: Pilar Tintoré Garriga. Abogada. Vocal de la Junta Directiva de la SCAF.

20.45 horas. Clausura de la Jornada.

• Mila Arch Marín. Doctora en Psicología. Vocal del Patronato de la Fundación “Llar Enric d’Ossó”

Antonio Menacho de Solà Morales. Advocat. Vocal del Patronato de la Fundación “Llar Enric d’Ossó”.

En acabar la jornada, s'oferirà una copa de cava.

Inscripcions:

La inscripció quedarà formalitzada omplint el formulari adjunt.

Altres cursos

Jornada Solidària sobre els pisos d'acollida per a extutelats

Informació general

• 10/10/2024