e-Justícia-Lexnet

Quins escrits hauré de presentar per sistema telemàtic?

Tots els escrits, tant els que inicien el procediment, com la resta,  hauran de ser presentats per les noves vies telemàtiques. Requisit  imprescindible serà sempre la signatura electrònica degudament reconeguda, mitjançant el certificat digital reconegut.

L’aplicació retornarà  com a justificant de la seva presentació  la primera fulla del escrit presentat, en forma de imatge digitalitzada del document amb la data i hora de presentació i número de registre.

Recordem que a Catalunya  la plataforma Lexnet únicament serà  útil per les notificacions judicials, ja que la  presentació d’escrits davant els òrgans judicials situats a Catalunya, es farà a través de la plataforma e-Justícia.