Advocat/Client

Quines mesures ha d'adoptar el professional de l’Advocacia en l'assessorament previ de diverses parts en una situació inicial de consens, per tal de poder seguir en el futur, i en el supòsit d'absència d'aquest consens inicial, en la defensa del seu primer client, o primera clienta?

En el moment d'acceptar un encàrrec, el professional de l’Advocacia ha de fer saber, de forma inequívoca, a les altres parts, el caràcter de la seva intervenció, per tal que puguin valorar la necessitat de comptar amb el seu propi assessorament legal diferenciat, evitant ser el dipositari de la confiança dels tercers i treure, en conseqüència, avantatge de la manca d'aquest assessorament legal diferenciat