Pòlisses de Responsabilitat Civil

Quin és l’àmbit temporal de l’assegurança de Responsabilitat Civil Professional col·lectiva?

La pòlissa empara les reclamacions fetes per primera vegada durant la seva vigència, sempre que es fonamentin en un error, manca de professionalitat o negligència coberta a la pòlissa, i això encara que l’error, la manca de professionalitat o la negligència s’hagin comès per l’assegurat abans de la data d’efecte de l’assegurança i quan no se’n tingués coneixement abans d‘aquesta data.