Serveis | Altres | Torn d'Ofici

Quin criteri se segueix per a l’abonament del mòdul per 'especial complexitat' en un assumpte del Torn d'Ofici?

Els mòduls establerts per a la retribució d’actuacions de Torn d’Ofici i Assistència a la persona detinguda únicament preveu l’abonament d’aquest mòdul en el supòsit de l’àmbit penal.

La Comissió del Torn d’Ofici de l’ICAB considera, com criteri objectiu, la procedència del pagament del mòdul d’especial complexitat quan la vista oral del procediment judicial penal tingui una durada de:

1. Més de quatre sessions, en el cas de procediment penal abreujat o sumari.
  2. Més de dotze sessions, en el cas de procediment de Jurat.

A fi de justificar el mòdul, resulta imprescindible que s’aporti certificat del Secretari o Secretària judicial on consti la concreta durada del Judici oral, fent constar les sessions realitzades.

Excepcionalment, es procedirà a la justificació en aquells supòsits d’instruccions complexes, amb nombrosos i complexes actuacions processals que hagin acabat amb l’arxiu del procediment.