Serveis | Advocat/Client | Altres | Estrangeria | Entitats | Justícia Gratuïta | Torn d'Ofici

Puc renunciar a una guàrdia?

Sí, els lletrats i les lletrades d’ofici poden renunciar a les guàrdies que li han estat assignades, comunicant aquesta circumstància al Servei d’assistència al Detingut amb la màxima anterioritat possible. Ara bé, serà necessari justificar la causa si es renuncia a més de la meitat de les guàrdies assignades durant un any.

També existeix la possibilitat de permutar les guàrdies amb un altre company del mateix torn. Trobareu els formularis aquí.