e-Justícia-Lexnet

I si el sistema no té capacitat per suportar el document que vull presentar en el sistema Lexnet?

La reforma de la LEC  indica  en aquest punt que si el servei de comunicacions és insuficient per la presentació dels escrits o documents, s’haurà de presentar en suport electrònic en l’oficina judicial en el mateix dia o següent hàbil, juntament amb el justificant expedit pel servidor acreditatiu d’haver intentat la presentació telemàtica sense èxit.

Quan per l'excés del volum dels arxius adjunts, pel format d'aquests o per la insuficiència de capacitat del sistema LexNET, el sistema no permeti la seva inclusió, impedint la tramesa en forma conjunta amb l'escrit principal, es remetrà únicament l'escrit  principal a través del sistema electrònic.

La resta de documentació junt amb  l'índex amb el nombre, classe i descripció dels documents i el justificant de recepció de l'enviament  de l’escrit principal emès pel sistema, es presentarà en suport digital o en qualsevol altre tipus de mitjà electrònic que sigui accessible per als òrgans i oficines judicials i fiscals.

Aquesta presentació dels documents adjunts es farà el mateix  dia o el dia hàbil immediatament posterior a la data de realització de l'enviament principal, en l'òrgan o oficina judicial o fiscal corresponent .

En aquests casos, els arxius han de ser analitzats amb programari antivirus abans de procedir al seu  bolcat en els sistemes de gestió processal pel personal d'aquest.