Honoraris

Es pot fer algun increment si el procediment finalitza per transacció entre les parts?

Sí. Per la transacció, a més del meritat per l’actuat en el procediment, es podrà taxar de forma addicional el treball derivat d’aquella, com una fase més de la resta del procediment en els termes del Criteri 10.1, llevat del cas que la transacció es formalitzi el mateix dia de la vista (audiència prèvia o judici) i aquesta no s’arribi a celebrar, on es recomana minutar l’actuació en aquella en la seva integritat, sense cap increment addicional.