Pòlisses de Responsabilitat Civil

Com puc sol·licitar la baixa de l’assegurança de Responsabilitat Civil Professional col·lectiva?

En qualsevol cas s’ha de complir l'obligació d’assegurança obligatòria establerta a la Llei 7/2006 de 31 de maig, de l’exercici de les professions titulades i dels col·legis professionals.

La sol·licitud de baixa haurà d’acompanyar un certificat de garanties emès per la companyia asseguradora del risc, juntament amb el rebut que acrediti la liquidació i plena eficiència de la cobertura.

El certificat haurà de contemplar expressament la cobertura de la Responsabilitat Civil Professional de l’activitat d’advocat.

Precaució. El canvi d’asseguradora comporta riscos addicionals derivats de la manca de continuïtat temporal. És recomanable comunicar a CASER, de manera fefaent, abans de la data de venciment de la pòlissa actual (31/12/2018), qualsevol fet o circumstància coneguda que pogués ser objecte de reclamació formal després de la data de venciment.