Conferència: Law and war in Ukraine. Conversation with a Ukrainian Lawyer
04/04/2023, a les 17.30h. Organitzada per la Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea amb la col·laboració del Departament Internacional de l'ICAB
Com es governa un país quan està en guerra i una part del país està ocupat per un país estranger? Quin és el rol del Parlament i dels mitjans de comunicació en circumstancies excepcionals? Com funcionen els jutjats, notaries, administracions i policia si tots els homes estan a l’exèrcit? A on es fa un judici si l’edifici dels jutjats s’ha destruït el dia anterior per un míssil? En una paraula, com treballa un advocat a Ucraïna en aquestes circumstàncies?
Tot això ens ho explicarà Oksana Voynarovska, advocada a Kíiv, membre de la IBA i amb experiència en assumptes internacionals.
Paraules de benvinguda a càrrec de Rosa Peña, Diputada de la Junta de Govern Responsable de Relacions internacionals
PRESENTA I MODERA:
- Xavier Valls Aracil, advocat, Secretari de la Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea
Preus
Descripció | Import |
Tots/es | Gratuït |
Conferència: Law and war in Ukraine. Conversation with a Ukrainian Lawyer
Informació general
- 04/04/2023
- Sala de Recepcions, cantonada Palauet Casades
- 17.30h
- Gratuït