Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Festa estiu - 50 Anys EPJ | Formació ICAB

Voleu formar part de l’orla dels 50 anys de l’EPJ? (2015)

L’Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) compleix aquest proper curs 50 anys i, per celebrar-ho, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) vol crear una gran orla commemorativa de la qual tots els ex alumnes podeu ser-ne els protagonistes destacats.
Tue Jun 09 00:00:00 CEST 2015

Ens interessa que hi hagi representants de totes i cadascuna de les promocions de l’EPJ, perquè volem que en aquesta làmina tan especial tinguin cabuda les diferents generacions de titulats en Dret que en les darreres cinc dècades heu passat per les aules de l’ICAB per aprendre la professió.

50 cursos d’EPJ han donat per a moltes hores de classes, de simulacions i de casos reals. Per a moltes històries i vivències de les quals vosaltres n’heu estat part destacada.

Per això, si voleu que el vostre retrat ocupi un lloc rellevant en aquesta orla, juntament amb el dels companys i companyes que al llarg d’aquest mig segle han passat per l’Escola, envieu un e-mail a comunicacio@icab.cat per reservar dia i hora per fer-vos la fotografia. Podeu triar entre:

• DIMECRES 30 DE SETEMBRE, de 9 a 14 i de 15 a 18h
  • DIJOUS 1 D'OCTUBRE, de 9 a 14 i de 15 a 18h

O si ho preferiu, envieu-nos la vostra pròpia foto en alta resolució i en format jpg a la mateixa adreça de correu electrònic comunicacio@icab.cat

També, si guardeu material gràfic relacionat amb el vostre pas per l’EPJ, ens el podeu fer arribar al mateix e-mail.

Amb totes les imatges recollides i d’altres pròpies de l’arxiu de l’ICAB es muntarà una exposició fotogràfica a la Biblioteca.

ESCOLA DE PRÀCTICA JURÍDICA. 50 ANYS. FEM ADVOCATS