Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

Seminari ERA 'Investigating web 2.0'

L'Acadèmia de Dret Europeu (ERA), amb la col·laboració del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, organitza una formació orientada a la pràctica en cerques a Internet per als professionals de l’advocacia de la UE. Barcelona 17-18 de juny 2019.
Tue Feb 19 00:00:00 CET 2019

Aquest seminari forma part d'un projecte a gran escala patrocinat per la Comissió Europea titulat "Investigació web 2.0: formació orientada a la pràctica en cerques a Internet per als professionals legals de la UE". Consta de sis seminaris a Lisboa, Dublín, Bucarest, Valletta, Barcelona i Madrid

Objectiu

Els dispositius mòbils, com ara telèfons intel·ligents i tauletes, contenen informació personal, com ara historial de trucades, missatges de text, correus electrònics, fotografies digitals, vídeos, elements de calendari, llibretes d'adreces, contrasenyes i números de targetes de crèdit.

Poden ser útils com a fonts d'evidència digital que s'han d'examinar quan es produeixen activitats criminals.

Aquest seminari pretén compartir coneixements avançats i l'intercanvi d'experiències i millors pràctiques entre jutges, fiscals i advocats en la pràctica privada que tracten processos penals que impliquen proves electròniques en dispositius mòbils.

Temes clau

• Problemes tècnics (caxès d'Internet, servidors proxy, encriptació, etc.)
  • Implicacions legals de la prova electrònica (recopilació, avaluació i admissibilitat)
  • L'augment de la prova en dispositius mòbils
  • Coneixements sobre els diferents sistemes nacionals de justícia penal

Import de la inscripció: 200 € sense descomptes INSCRIPCIÓ ONLINE

30 places. La participació estarà subjecta a un procediment de selecció. La selecció es farà per primera vegada i segons la nacionalitat.

Es prioritzarà a aquells participants que no van assistir a un esdeveniment ERA sobre l'evidència electrònica/investigacions en línia i la investigació del web 2.0 durant 2017-2019.

S'enviarà una resposta a cada sol·licitant després del termini. Us recomanem que no reserveu cap viatge ni hotel abans de rebre la nostra confirmació.

Les despeses de viatge de fins a 300 € i dues nits d'allotjament a l'hotel seran reemborsades per l'ERA després de rebre els rebuts originals, les entrades, les targetes d'embarcament, les factures després del seminari.

Es demana als participants que reservin el seu propi viatge i allotjament. Aquestes normes no s'apliquen als representants de les institucions i agències de la UE que se suposa que cobreixen el seu propi viatge i allotjament. Els candidats espanyols que treballen per al servei judicial (CEJ) han de sol·licitar aquest esdeveniment a través del CEJ.

Els participants haurien de procedir dels Estats membres elegibles de la UE (el Regne Unit i Dinamarca no participen del Programa de Justícia 2014-2020).

Qui hauria d'assistir?

Jutges, fiscals i advocats en la pràctica privada dels Estats membres de la UE.