Màrqueting | Sant Raimon de Penyafort

#SantRaimon24: Torneig de Pàdel per parelles

Si ets col·legiat/da i t’agrada el pàdel, el divendres 7 de juny de 2024 tens una nova cita amb el Torneig de Pàdel que l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza en el marc de la celebració de Sant Raimon de Penyafort 2024.

Sun Jun 02 13:00:00 CEST 2024

Aquesta cita esportiva se celebrarà, com cada any, a partir de les 11 hores al Mèlichs Sports Club (Carrer Onze de Setembre, 08960 Sant Just Desvern).

Les places són limitades i s’adjudicaran per rigorós ordre de petició (cal sol·licitar plaça a angelica@icab.cat, indicant nom i cognoms del jugador/a i número de col·legiat/da).

COMPETICIÓ PER PARELLES.

La inscripció confirmada inclou l’ús de les pistes de pàdel de 11 a 15h, així com una tovallola per persona i avituallament a pistes. També, l’accés i ús dels vestuaris del club.

AMB LA COL·LABORACIÓ ESPECIAL DE “BANCO SANTANDER”

Informació i inscripcions

Telf. 93 601 13 46