Deganat | Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2024. INSCRIPCIONS OBERTES!

Ja tenim aquí la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2024 de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) que enguany, com a novetat, se celebra durant juny, amb un gran nombre d’activitats formatives, socials, esportives i col·legials.

Mon Jun 03 23:00:00 CEST 2024

Amb el lema El viatge d’una vocació, des de l'ICAB hem preparat un extens programa amb:

• Els homenatges als companys/es que celebren els 50 i els 25 anys de col·legiació a l'ICAB.
  • El Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany In Memoriam del Grup de l’Advocacia Jove (GAJ), mesurant el seu sentit de l’humor, la imaginació jurídica, l'enginy i les habilitats retòriques.
  • Les visites al Palauet Casades i a la Biblioteca col·legial, una de les més importants d’Europa en l'àmbit jurídic.
  • Les activitats esportives: torneig de pàdel i futbol masculí i femení.
  • L’obra de teatre Diari d’una dama de Nova York, a càrrec del grup estable del Col·legi. Preu: 6,05 euros.
  • Les visites guiades a la Catedral de Barcelona i al Parc de la Ciutadella.
  • El Diverticab, amb una visita infantil a la Biblioteca i un espectacle de màgia per als més petits.
  • Les Jornades Formatives amb conferències magistrals sobre temes de màxima actualitat en format híbrid presencial i on-line.
  • La cerimònia religiosa en record dels advocats i advocades que ens han deixat durant el darrer any.
  • La Sessió Solemne.
  • El Sopar de Gala i Ball, que se celebrarà a l’Hotel W amb els/les comensals asseguts/des al voltant de la taula. Preu: 90 euros. PLACES EXHAURIDES
  • Les visites guiades de Cases Singulars a la Biblioteca Arús, la Casa Rocamora i la Casa Museu Amatller.
  • El Concert de la Coral col·legial.

Trobareu tota la informació, el programa complet i els formularis d'inscripció a través del web de Sant Raimon: http://www.santraimon.cat

Veniu a celebrar la festivitat del nostre patró. Feliç Sant Raimon!

#SantRaimon24