Titulars

Renovem el web col·legial per fer més visible l’actualitat i la formació de l’ICAB

Canvis al web col·legial. Nova home i canvis estructurals amb l’objectiu de donar-li un major protagonisme a les conferències de màxima actualitat, així com a l’oferta formativa del nostre col·legi i a l’actualitat de la corporació i del sector.

Tue Jan 16 15:10:52 CET 2024

D’una banda, hem volgut destacar a la home totes aquelles conferències gratuïtes sobre novetats legislatives que preparem especialment per als nostres col·legiats/des, perquè siguin els primers en conèixer les modificacions i novetats normatives de la mà dels millors ponents i experts.

D’altra banda,  hem volgut prioritzar a la capçalera totes les novetats de Formació Inicial (EPJ), de Formació Especialitzada (Màsters, Postgraus i Títols d'Expert) i de Formació Continuada (Congressos i Jornades) que oferim des de #FormacióICAB.

Finalment, també hem incorporat un calendari on es recullen tant els actes del dia com l’agenda completa d’activitats que es duen a terme a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB). Tot l’anterior, sense oblidar-nos de les notícies d’actualitat per al nostre col·lectiu i la professió en general, que continuen tenint un paper destacat a la portada del nostre web.

Confiem en què aquest format, més organitzat i visual, i que hem adaptat tant a la visualització d'escriptori (ordinador) com a la del mòbil i les tauletes (responsive), faciliti el seguiment de l’actualitat col·legial i, sobretot, de la nostra extensa oferta formativa.