Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Premis, Beques i Subvencions

Programa de beques Ferrer Eguizábal 2015/2016

Obert el termini de presentació de la documentació per sol·licitar beques pels Estudis de Pràctica Jurídica que es cursin durant el 2015/16. Termini de presentació de sol·licituds, fins al 26 d’abril de 2016. Per a qualsevol informació, telèfon 93 496 18 80.
Wed Apr 13 00:00:00 CEST 2016
El lletrat Lluís Ferrer Eguizábal, membre del Col·legi d'Advocats de Barcelona i periodista, va constituir una fundació que porta el seu nom i que per mitjà de beques per a l’ajuda al pagament de despeses de matriculació vol promoure la formació de futurs Lletrats per cursar estudis de pràctica jurídica (Escola de Pràctica Jurídica).

De conformitat amb les previsions dels Estatuts de la Fundació, l'ICAB convoca les beques de pràctica jurídica (Escola de Pràctica Jurídica), Ferrer Eguizábal per al curs 2015-2016.

1.- REQUISITS.

1.- Haver-se matriculat i haver estat admesos en els estudis sobre els que sol·licitin la beca.
2.- Acreditar la necessitat econòmica, fonamentada en la manca de capacitat de l’economia familiar per atendre els pagaments que comporta la realització dels Estudis a cursar.

3.- Acreditar un bon nivell acadèmic en el grau o la llicenciatura de dret.

4.- Presentar la sol·licitud de beca en el termini corresponent.

2.- DOCUMENTACIÓ A APORTAR.

A fi de formalitzar la sol·licitud de la beca cal que l’aspirant acompanyi la següent documentació amb la instancia degudament emplenada:
- Escrit sol·licitant la beca.

- Fotocòpia de la última declaració de la renda  o document que acrediti la exempció de realitzar la mateixa.

- Documentació que acrediti la situació laboral o d’atur (darrera nomina o Document d'Alta i Renovació de la Demanda d'Ocupació -DARDO- emès pel Servei d’Ocupació de Catalunya).

- Carnet de família nombrosa o certificació que acrediti alguna discapacitat.

- Certificat d’empadronament.

- Expedient acadèmic.

- Currículum vitae de l’interessat.

3.- TERMINIS PRESENTACIÓ.

-  Caldrà presentar tota la documentació al Registre General de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, c/ Mallorca, 283, Barcelona 08037, tot indicant: BECA ESTUDIS FERRER EGUIZÁBAL.

- El termini per a la sol·licitud de beques per a cursar estudis de pràctica jurídica i/o accés a l’advocacia (Escola de Pràctica Jurídica) finalitzarà el dia 26 d’abril de 2015 (horari de registre de 9h a 20h).

•    Per a qualsevol informació telèfon 93 496.18.80 (departament de formació) o enviar un mail a escola@icab.cat

4.- TERMINI DE RESOLUCIÓ I COMUNICACIÓ AL CANDIDAT.

La resolució de la Comissió de Beques es realitzarà a partir del dia 18 de maig de 2016.

5.- IMPORT DE LES BEQUES.

Les beques “Ferrer Eguizábal”, que es concediran durant  curs 2015/2016, per realitzar els següents estudis d’especialització són les següents:

- Postgrau en Pràctica Jurídica: 7 beques per import de 900,00 euros cadascuna.

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ.

Per a la concessió d’aquestes ajudes es prendran en consideració, de forma proporcionada i sempre donant prioritat a la situació econòmica del candidat, les següents circumstàncies concurrents en els interessats:

a)   Excel·lència acadèmica.

b)   Situació econòmica de la unitat familiar en que es trobi integrat el candidat.

Documents

• Arenys de Mar | Actes del dia | Altres cursos | cAmpus | Cultura | EPJ | Internacional | Formació

SOL·LICITUD - Programa de beques Ferrer Eguizábal 2015/2016