Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Seccions

Primer acte públic de la recentment creada Secció de Dret Bancari de l'ICAB

La presentació d'aquesta nova Secció s’ha fet en el marc de la conferència “La fi de la litigiositat massiva? Nova legislació d'accions col·lectives: abast i implantació a Espanya” celebrada a la 8a planta de la seu col·legial el dijous 26 de setembre de 2024.

Thu Sep 26 21:00:00 CEST 2024

La sessió ha comptat amb les intervencions del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez;  dels diputats de la Junta de Govern responsables d’aquesta nova Secció, Yvonne Pavia i Ramón Ángel Casanova; de la magistrada del Gabinet Tècnic del Tribunal Suprem, Amanda Cohen Benchetrit, i de la directora de l’Assessoria Jurídica de CaixaBank, Laura de Rivera.

La presentació i moderació de l’acte ha anat a càrrec d’Elisabet Valencia Ortega i d’Ignasi Benejam Peretó, vicepresidenta i vocal, respectivament, de la Secció de Dret Bancari de l'ICAB.

La Secció de Dret Bancari de l'ICAB té com a objectius representar específicament els advocats en aquest àmbit, promoure la coordinació amb altres seccions i entitats per fomentar l'intercanvi d'informació i iniciatives conjuntes, així com proporcionar eines de coneixement als advocats no especialitzats en Dret Bancari per encarar nous reptes, així com col·laborar amb l'Administració Pública i organitzacions especialitzades.

Els col·legiats i col·legiades que es vulguin incorporar a la Secció de Dret Bancari ho poden fer a través de l'àrea personal del web col·legial.