Protocol | Titulars

Presentat el Grup de Treball de l’Advocacia del Sector Públic de l’ICAB

Amb la voluntat de crear dins de l’ICAB un espai de trobada, debat i reflexió jurídica dels advocats i advocades que treballen in house en el Sector Públic, la Junta de Govern del Col·legi va acordar la creació del ‘Grup de Treball de l’Advocacia del Sector Públic de l’ICAB’, adscrit a la Comissió de Relacions amb l’Administració i la Justícia (CRAJ). La presentació d’aquest Grup ha tingut lloc aquest 16 de setembre al Pati de Columnes de la seu col·legial.

Mon Sep 16 16:14:00 CEST 2024

El degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, ha presentat l'acte i tot seguit Susana Ferrer, vicedegana de l’ICAB; Rosa Peña, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i el magistrat jubilat Eduard Paricio han donat a conèixer els objectius del Grup de Treball del Sector Públic de l’ICAB.

Posteriorment, s'ha obert un torn de paraules per a suggeriments i propostes d’actuacions entre els assistents.

Aquesta iniciativa respon al compromís de la Junta de Govern de fomentar la connexió entre el Col·legi i els companys i companyes d’aquest sector, creant una xarxa de networking específica.