Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Màsters | Titulars

Postgrau de Títol d'expert en Dret de Societats Mercantils ICAB-UB. Matrícula oberta!

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ofereix una nova proposta formativa: el Postgrau de Títol d'Expert en Dret de Societats Mercantils. Té com a objectiu adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per tal d’assessorar a les empreses en forma societària sobre el seu funcionament, organització i finançament. Comença el 15 de gener de 2024! Matrícula oberta!

Tue Jun 25 13:00:00 CEST 2024

Al Postgrau s'analitzarà el dret de societats i la pràctica societària des d'un vessant, no només mercantil, sinó també processal, concursal, fiscal, laboral i penal, incloent-hi matèries com la litigació societària i els ADR, o l'empresa familiar. Durant el curs s'obtindrà una formació completa i exhaustiva en matèria de societats mercantils.

En acabar el Postgrau s'obtindrà una titulació universitària amb diploma d'expert, gràcies al conveni signat per l’ICAB amb la Universitat de Barcelona.

El curs començarà el 14 de gener de 2024, i es durà a terme dilluns i dimecres, de 18 a 21 hores, en format mixt: es combinen sessions presencials i sessions on-line.

Programa i inscripcions