Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

PROGRAMA | 8è Congrés de l'Advocacia de Barcelona del 18 al 20 de juliol de 2023

Thu Jul 20 13:30:00 CEST 2023

Del 18 al 20 de juliol de 2023, les Comissions i Seccions de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitzen el 8è Congrés de l’Advocacia de Barcelona. L’edició d’enguany es desenvolupa en doble format, PRESENCIAL I ON-LINE. El lema triat és: “Construïm l’advocacia del futur: els nous models de negoci”.

Durant tres dies (de dimarts a dijous) s’oferiran més de 30 conferències gratuïtes dirigides a tots els col·legiats i col·legiades o associats/des ICAB.

El programa del Congrés preveu diversos temes per a l’anàlisi, com ara, l’impacte de la IA en l’exercici de l’advocacia; el GPT, la Política Europea de Sostenibilitat, els nous models de negoci en l’esport, el Compliance i la ciberseguretat, el procediment especial de microempreses; o la industrialització dels serveis jurídics.

A més, s’exploraran les modificacions de la Llei 14/2013 d’internacionalització i emprenedors, l’aplicació de la Intel·ligència Artificial en el Dret sanitari, els nous models de resolució de conflictes en el transport aeri, les actualitzacions del règim fiscal d’impatriats per a l’any 2023 (incloent els nòmades digitals), la pràctica col·laborativa, l’ús de la IA generativa i els contractes computacionals en el context de la pràctica mercantil, entre altres qüestions.

Un any més, hem preparat un Congrés especialment per a tu. Per actualitzar-te, seguir formant-te, i poder preparar el nou curs amb un ampli ventall de propostes formatives sobre les diferents àrees del Dret, totes elles de màxima actualitat.

Inscriu-te ja i participa en el 8è Congrés de l’Advocacia Barcelonina. Vine a l’ICAB i forma part d’un dels pocs esdeveniments en formació jurídica que et permet triar entre més de 30 propostes en doble format!

I el dijous 20, Sopar d’Estiu! T’hi esperem!