Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Nova publicació de les edicions digitals de la Biblioteca de l'ICAB: 'La incidencia en el proceso concursal de la subasta judicial electrónica'

El treball de Rafael Huerta García, lletrat de l'Administració de Justícia del Jutjat Mercantil 7 de Barcelona, analitza la repercussió de la nova regulació de la subhasta judicial electrònica en el procés concursal a partir de l'entrada en vigor de la Llei 19/2015 de 13 de juliol de mesures de reforma administrativa en l'àmbit de l'Administració de Justícia i del Registre Civil.
Fri Jul 15 00:00:00 CEST 2016

L'autor assenyala l'eficàcia dels nous operadors de la subhasta judicial electrònica, analitza les conclussions dels magistrats i lletrats de l'Administració de Justícia dels Jutjats mercantils de Barcelona pel que fa a l'adaptació del pla de liquidació a la subhasta electònica, a més de la influència de la nova normativa en l'administrador concursal.

En definitiva ens mostra com tots els operadors jurídics que participen en aquests processos han de canviar la seva tradicional manera d'intervenir en les subhastes per tal de regir-se pel  nou sistema.

Podeu consultar altres Edicions Digitals mitjançant el Catàleg de la Biblioteca del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).