Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Nous seminaris ICAB-UOC sobre contractació mercantil, gestió i prevenció de la insolvència i protecció de dades

El 2 de febrer de 2016 comencen els seminaris on-line que organitzen conjuntament el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya sobre diferents matèries jurídiques. Contractació mercantil, gestió i prevenció de la insolvència i protecció de dades avançat són les quatre propostes d’aquesta edició.
Thu Jan 07 00:00:00 CET 2016

Aquests seminaris permeten una major gestió del temps, atès que ofereixen docència per Internet, i tenen una durada de 2 crèdits ECTS (50 hores de treball per a l'estudiant).

Per a més informació, matrícula i inscripcions, contacteu amb el Departament de Formació del Col·legi o visiteu els següents enllaços:

Aquest seminari té com a objectius l’aprenentatge dels conceptes generals de la contractació mercantil; la tècnica adequada per a la redacció, estructuració i anàlisi de contractes i l’aprofundiment en el coneixement teòric i pràctic dels més importants i utilitzats contractes en l’entorn mercantil.

• Seminari ICAB-UOC sobre la gestió de la insolvència (Edició gener 2016) - ANUL·LAT

Aquest seminari persegueix l’aprenentatge de la insolvència a partir d’algunes de les seves manifestacions en l’àmbit del dret privat. Això, no només desenvolupat en l’àmbit del concurs de creditors, sinó a través de mecanismes de gestió extraconcursals o preconcursals.

• Seminari ICAB-UOC sobre la prevenció de la insolvència (Edició gener 2016) - ANUL·LAT

Aquest seminari té com a objectius l’aprenentatge dels instruments preventius de major rellevància que s’estableixen no només en la legislació concursal, sinó també en la normativa de societats de capital i en la legislació de modificació estructural de les societats mercantils.

En aquest seminari s’estudiarà la legislació sobre protecció de dades i altra legislació sectorial relacionada amb la privacitat, incorporant les novetats del Reglament General de Protecció de Dades del Parlament Europeu i del Consell, recentment aprovat i d’aplicació directa als països membres.