Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Nou cicle de conferències de 'Dret per a no juristes'

La Biblioteca del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona continua amb el cicle de conferències que porta per títol 'Dret per a no juristes' i vol donar a conèixer de forma planera i senzilla diferents conceptes jurídics i també analitzar diverses situacions socials que es donen en la nostra societat arran dels canvis normatius que s’estan produint.
Thu Oct 01 00:00:00 CEST 2015

Les sessions tindran lloc el tercer dimarts de cada mes, a les 19 hores, en un espai emblemàtic com és la Biblioteca del Col·legi, considerada una de les millors biblioteques jurídiques privades d’Europa.

20 d’octubre a les 19h: Els Drets de Refugiats i asilats a Europa

L’advocat coordinador d’aquesta activitat i president de l’ANUE Eduard Sagarra parlarà el dimarts 20 d'octubre, a les 19h, a la Sala de Dret Marítim de la Biblioteca, dels Drets de Refugiats i asilats a Europa.

17 de novembre a les 19h: El meu fill se separa: què puc fer? Què no s’ha de fer?

En aquesta conferència s’analitzarà la situació en la que un fill se separa. L’exposició anirà a càrrec de la vicedegana de l’ICAB Rosa M. Barberà i tindrà lloc el dimarts 17 de novembre, a les 19h, a la Sala de Dret Marítim de la Biblioteca.

15 de desembre a les 19h: El dret del Medi Ambient

Aquesta nova sessió del cicle tractarà sobre El dret del Medi Ambient. La conferència anirà a càrrec de l’advocat Rafel Audivert Arau i se celebrarà el dimarts 15 de desembre, a les 19h, a la Sala de Dret Marítim de la Biblioteca.

19 de gener a les 19h: Testaments i Herències

La darrera sessió del cicle es dedicarà als Testaments i Herències. L’encarregat de la seva exposició serà l’advocat Santiago Espiau Espiau i se celebrarà el dimarts 19 de gener, a les 19h, al Sala de Dret Marítim de la Biblioteca.