Formació ICAB

Molt bona valoració del 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona per part de les persones col·legiades

Els col·legiats i col·legiades de l’ICAB van valorar molt positivament el 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona celebrat els dies 30 de juny i 1 de juliol de 2016. Les gairebé 100 activitats formatives programades -entre conferències i càpsules formatives- van aplegar més de 700 participants i l’indicador de satisfacció mitjà va arribar al 8.85.
Mon Jul 11 00:00:00 CEST 2016

La majoria de les persones col·legiades i associades assistents al Congrés es van assabentar de la celebració del mateix a través de la pàgina web col·legial i del flaix informatiu de l’ICAB.

El grau de satisfacció es va situar en el 8,8 en cas de les conferències de Formació i en el 8,9 en el cas de les càpsules de la Biblioteca.

Pel que fa al professorat, els usuaris van puntuar amb més d’un 9 els coneixements de la matèria impartida per part dels ponents, la claredat en la transmissió dels coneixements i el contingut de les sessions.

Unes dades que el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona considera molt positives de cara a possibles futures edicions d’aquest Congrés.