Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Legal Link - Visita de l'ICAB a Frankfurt el 17 i 18 de juliol de 2014. Nova data

L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, en col·laboració amb el Rechtsanwaltskammer Frankfurt am Main, organitza la visita d’una delegació de col·legiats de Barcelona a Frankfurt el 17 i 18 de juliol de 2014.
Wed Jun 04 00:00:00 CEST 2014

Aquesta trobada persegueix continuar la labor de projecció internacional de Barcelona, de les seves institucions i sobretot dels seus advocats. Aquestes reunions estan enfocades a donar el màxim d’eines als participants per  ajudar a la internacionalització dels despatxos d’advocats.

El programa inclou tres activitats fonamentals:

1) Sessions científiques de treball, per tal de conèixer el sistema jurídic alemany.

2) Activitats per conèixer diverses Institucions d’interès jurídic i judicial de la ciutat de Frankfurt.

3) Excel·lent oportunitat per fer contactes professionals amb advocats d’Alemanya i també espanyols.

ORGANITZA

Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona amb la col·laboració de la Rechtsanwaltskammer Frankfurt am Main

INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona