Titulars

La diputada Carmen Valenzuela representa l’ICAB en l’acte de lliurament de la XI edició dels reconeixements "Meninas 2023" que atorga la Delegació del Govern a Catalunya

Aquest dimarts, 28 de novembre de 2023, s’ha celebrat l’acte institucional de lliurament de "Las Meninas", uns reconeixements que atorga la Delegació del Govern a Catalunya amb motiu del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra les Dones (25N). A l’acte, celebrat a Barcelona, ha assistit la diputada de la Junta de Govern Carmen Valenzuela, en representació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Tue Nov 28 16:37:00 CET 2023

A la XI edició dels reconeixements "Meninas", els guardons s’han lliurat a persones, projectes i institucions que durant l'any 2023 han estat reconegudes per la seva labor en diferents àmbits en la lluita contra les violències masclistes. El guardó “Meninas” de Catalunya ha estat atorgat a la periodista i investigadora Ana Isabel Bernal Triviño, pel seu compromís amb el feminisme i la lluita contra la violència de gènere des de l'àmbit de la comunicació.

Per la subdelegació del Govern a Barcelona, s’ha lliurat al servei d'atenció especial a les víctimes de violència masclista de la Guàrdia Urbana de Barcelona, per Tarragona a la Fiscal Cap de la Fiscalia Provincial de Tarragona, María José Osuna, per Girona al Magistrat i degà dels jutjats de Girona, Gustavo José Muñoz, i per Lleida, a l'associació veïnal "Barris Violetes".