Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Coral ICAB | Titulars

La Coral de l’ICAB celebra el seu 25è aniversari amb un espectacular concert al Pati de Columnes

Aquest 2023, la Coral del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha celebrat el seu primer quart de segle. 25 anys de trajectòria i reconegut prestigi entre les corals col·legials des d’aquell primer assaig dels inicis, allà pel 22 d’octubre de 1998.

Tue Oct 24 21:00:00 CEST 2023

Per commemorar-ho, el Pati de Columnes del Palauet Casades s’ha omplert de música i emoció aquest dimarts, 24 d’octubre de 2023, amb motiu del concert del 25è aniversari de la Coral de l’ICAB.

Sota la batuta dels dos directors -Quim Manyós i Òscar Salvador-, i amb Marc García al piano, els membres de la Coral de l’ICAB han interpretat el programa Rejoice!, una variada selecció de peces musicals, des del Coronation Anthems de Handel fins a Placido è il mar. Idomeneo, re di Creta, de Mozart, passant per Zorongo, de Lorca o Look at the world, de J. Rutter.

L’espectacular actuació i posada en escena ha impressionat el públic assistent, que ha omplert la sala de gom a gom.

El degà, Jesús M. Sánchez, i alguns membres de la Junta de Govern no s’han volgut perdre aquest magnífic recital.

Cal recordar que la Coral de l'ICAB es va crear durant el mandat del degà Jaume-Alonso Cuevillas, gràcies a l’impuls dels secretaris de la Junta de Govern, Anna M. Pibernat i Joaquim de Miquel.

Felicitats per aquests 25 anys a la Coral de l’ICAB!

Vídeo 25è Aniversari Coral ICAB (1998-2023) | ICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.