Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Mesures de seguretat per la crisi sanitària

Us informem que, amb motiu de l'actualització de les mesures aplicables per la crisi sanitària, des de la CRAJ han estat realitzades les gestions davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i la Gerència de la Ciutat de la Justícia, per tal de confirmar les mesures de seguretat que hauran de continuar utilitzant-se a les seus judicials, a partir de demà, en concret respecte a l'obligatorietat de l'ús de mascaretes.

Tue Apr 19 20:11:31 CEST 2022
Es recomana disposar d'una mascareta, quan s'accedeixi a una seu judicial, per al cas que s'hagi de procedir a la seva utilització, si bé encara no ha estat dictada una circular al respecte.

Continuarem fent seguiment i informant puntualment de les novetats i de les mesures que s'acordin.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)