Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Implementació de l'Oficina Judicial al partit judicial de Berga

Per part del Departament de Justícia ens ha estat informat que el proper 1 de febrer de 2021 entra en funcionament al partit judicial de Berga el nou model organitzatiu de l'Administració de Justícia a Catalunya, l’Oficina Judicial.

Fri Jan 29 14:45:00 CET 2021

Es pretén optimitzar els recursos disponibles, amb el suport de les tecnologies de la informació i la comunicació, i oferir així un servei àgil, transparent i responsable a la ciutadania.

Per facilitar l’adaptació i la posada en funcionament del nou model organitzatiu, ha estat demanat que, en la mesura del possible, els dies 1, 2 i 3 de febrer de 2021 només us adreceu a les noves unitats i serveis de Berga per actuacions inajornables o urgents.

Amb aquesta són vint les implementacions realitzades: Girona (implementació parcial), Olot, la Seu d’Urgell, Cornellà de Llobregat, el Vendrell, el Prat de Llobregat, Amposta, Balaguer, Sant Boi de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Vilafranca del Penedès, Blanes, Puigcerdà, Gandesa, Cerdanyola del Vallès, Ripoll, Vielha e Mijaran, Tremp i La Bisbal d’Empordà.

Podeu trobar més informació de l’oficina judicial al web de l’Administració de Justícia.

També disposeu d’una bústia específica per enviar els vostres dubtes i/o suggeriments (oficinajudicial.dj@gencat.cat).

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)