Departament de Biblioteca | Formació ICAB

La Biblioteca celebra Sant Jordi!

Com cada any per Sant Jordi, el passat 23 d’abril la Biblioteca de l’ICAB va organitzar la Fira de llibres i editorials jurídiques.
Wed May 06 00:00:00 CEST 2015

Hi van participar més de 1.000 advocats i advocades de Barcelona, es van repartir un miler de roses, més de 3.000 llibres, revistes i e-books, a més de diversos articles de marxandatge.

En la jornada van col·laborar les següents editorials: Grup Lefebvre-El Derecho, Iustel, Sepin, Thomson Reuters Aranzadi, Tirant lo Blanch, Vlex i Wolters Kluwer.

A l’entrada del Palauet  es van instal·lar diferents  paradetes  de llibres no jurídics, literatura, escrits per advocats i advocades de Barcelona.

I per cloure els actes de Sant Jordi, es van concedir els premis de redacció infantil amb gran participació dels fills dels col·legiats i col·legiades.