Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

L’ICAB programa el proper mes de gener de 2017 un taller d’organització empresarial de despatxos

Com fer rentable el teu despatx? Vine al taller d’organització empresarial de despatxos que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) del 10 de gener al 21 de febrer de 2017.
Wed Oct 26 00:00:00 CEST 2016

Aquest taller pretén ajudar als despatxos a realitzar un diagnòstic intern que els permeti millorar i adaptar-se als nous temps.

La primera part d’aquesta proposta formativa, a càrrec de l’advocada Carmen Pérez-Pozo, oferirà una explicació general de l’anàlisi DAFO, que avaluarà les Debilitats, Amenaces, Fortaleses i Oportunitats del despatx, tenint en compte tant els factors externs com els interns.

Així mateix, plantejarà una revisió del DAFO plantejat, estudiant el model de negoci tant a nivell estratègic (missió, visió i valors) com a nivell organitzatiu, operatiu i d’estructura funcional.

També abordarà la gestió del temps amb DAFO individual, per aconseguir ser més eficients a la feina.

La segona part, a càrrec de l’economista Gemma Rodríguez-Escalona, se centrarà en la part econòmica, amb un estudi detallat del contracte d’explotació, el punt mort, el quadre de comandaments i el pressupost de tresoreria. A més, explicarà la importància de l’anàlisi de balanços, la fixació d’objectius i l’establiment d’un sistema de seguiment que garanteixi el compliment.

Una sessió sobre la revisió del model de negoci tancarà el taller, adreçat principalment  als advocats i advocades de l’ICAB.

Per a més informació, programa detallat, preus i inscripcions, contacteu amb la Comissió de Cultura del Col·legi o visiteu el següent enllaç: