Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

L'ICAB presenta la seva oferta formativa a la Fira UPFeina 2023!

Aquest dimecres, 8 de novembre de 2023, l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha participat, amb un estand informatiu, en la 19a edició de la UPFeina, la Fira d'Ocupació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Wed Nov 08 12:05:00 CET 2023

Una jornada summament profitosa en la qual el Col·legi ha tingut l'oportunitat de donar a conèixer la seva àmplia oferta de Màsters d'Especialització Jurídica, Postgraus, EPJ i cursos de formació continuada als estudiants de Grau, Màsters i Doctorat de la UPF i de les escoles adscrites a la Universitat que estan cercant oportunitats de futur.

També ha presentat tot el que s'ofereix des del Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l'ICAB: Borsa de treball, Orientació professional, Assessorament personalitzat i Advocacia emprenedora.

L’especialització és una peça clau per a l’excercici professional i la millora del currículum i, per això, l'ICAB aposta -sempre- per oferir una formació de qualitat als seus col·legiats/des.

La Fira UPF Feina s'ha dut a terme al Campus de la Ciutadella de la Pompeu Fabra i ha reunit durant tota la jornada a professionals de prop de 80 empreses i institucions.

#FormacióICAB