Titulars

L'ICAB, present al 18è Congrés Jurídic de l'Advocacia de Màlaga (2023)

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha estat present, un any més, al "18º Congreso Jurídico de la Abogacía de Málaga".

Fri Nov 03 14:48:30 CET 2023

El degà, Jesús M. Sánchez, ha participat en el pànel sobre Dret Bancari i comissió d’obertura, juntament amb Eugenio Ribón, degà del Col·legi de Madrid, i Javier Orduña Moreno, catedràtic de Dret Civil a la Universitat de València i exmagistrat del Tribunal Suprem, Sala 1.

Cristina Vallejo, coordinadora de Formació de l’ICAB, ha protagonitzat la ponència sobre “Llei sobre el dret a l’habitatge”.

També han assistit al Congrés, per part del Col·legi, el diputat Carles Garcia Roqueta, l’advocada col·legiada Verónica Dávalos, l'advocat i director del Comitè Tècnic de Compliance de l’ICAB, Francisco Bonatti, així com la responsable tècnica dels Màsters ICAB, Eva Serra

El Congrés s'ha celebrat els dies 2 i 3 de novembre del 2023 al "Palacio de Ferias y Congresos" de Màlaga i ha comptat amb 16 panells d'experts, 8 taules rodones, i 32 conferències i tallers, on s'han tractat totes les branques del Dret.

Un Congrés de prestigi amb un excel·lent programa organitzat pel Col·legi de l’Advocacia de Màlaga.

#18CongresoAbogacíaMLG