Protocol | Titulars

L'ICAB, present a l'acte de presa de possessió de Verónica Ollé com a directora general per al Servei Públic de Justícia

El degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, com a president de l’Oficina de Representació Institucional (ORI) del Consejo General de la Abogacía Española (CGAE), ha assistit, a Madrid, a l'acte solemne de presa de possessió de Verónica Ollé com a directora general per al Servei Públic de Justícia.

Fri Oct 04 15:50:12 CEST 2024

Durant el mateix acte, presidit per Félix Bolaños, ministre de Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, David Vilas Álvarez ha pres possessió com a advocat general de l’Estat i Eva Pérez Martínez, com a directora general de Cooperació Jurídica Internacional.

Verónica Ollé, nomenada directora general per al Servei Públic de Justícia, substitueix a Maria dels Àngels García Vidal.

Ollé és advocada i jutgessa amb 30 anys d'experiència al sector públic i privat, tant a escala nacional com internacional. Compta amb una dilatada trajectòria en gestió i està especialitzada en l'execució de processos de transformació i gestió de crisis. També compta amb una àmplia experiència en matèria de govern corporatiu, dret societari, propietat intel·lectual, contractació pública, dret de la competència, intel·ligència artificial, entre d'altres.

Cal destacar que ha estat subsecretària del Ministeri d'Inclusió, Migracions i Seguretat Social des del juliol del 2021 fins al desembre del 2022 i posteriorment i directora del Gabinet de Presidència de RTVE des del desembre del 2022 fins al setembre de 2024.

Des de l'ICAB es considera que la seva trajectòria i coneixements permetran seguir avançant cap a una administració de Justícia més digitalitzada i adaptada als reptes del segle XXI.