Comissió de Cultura / Formació | Titulars

L'ICAB crea dues noves seccions: Dret Bancari i Dret de l'Energia

S'ha obert un termini fins al 31 de desembre de 2024 per tal que els col·legiats i col·legiades que ho desitgin puguin incorporar-se a ambdues seccions i conformar d’aquesta manera el cens. Poden fer-ho des de l'àrea personal.

Mon Jul 29 11:33:36 CEST 2024

La Secció de Dret Bancari, per la seva banda, té entre els seus objectius el d'impulsar la coordinació amb la resta de Seccions i Comissions col·legials, així com amb altres institucions relacionades amb el Dret Bancari per tal de fomentar l’intercanvi d’informació i experiències i promoure iniciatives conjuntes que contribueixin al desenvolupament de la professió i a la defensa dels drets i interessos dels clients.

Des de la Secció de Dret de l'Energia es busca, entre d'altres, col·laborar en la formació dels col·legiats i col·legiades que estiguin interessats en especialitzar-se en aquesta matèria, impulsant l’organització de cursos i jornades, en interacció amb altres Seccions col·legials.

La Junta de Govern, a fi d’impulsar l’organització d’aquestes dues seccions i de gestionar el seu funcionament fins a la celebració de les primeres eleccions per proveir l’òrgan de direcció de la Secció, ha acordat el nomenament d’una Junta Gestora per a cada una d'elles.

També per acord de la Junta s'ha obert un termini fins al 31 de desembre de 2024 per tal que els col·legiats i col·legiades que ho desitgin puguin incorporar-se a ambdues seccions i conformar d’aquesta manera el cens.

Podeu consultar tots els detalls de les dues seccions en els següents enllaços: Secció de Dret Bancari i Secció de Dret de l'Energia