Formació ICAB | Titulars

L’ICAB celebra l’acte de lliurament de diplomes dels Màsters i Postgraus 2023-2024

La Sala d’Actes del Palauet Casades ha acollit aquest dimarts, 23 de juliol de 2024, l’acte de lliurament de diplomes a l’alumnat dels Màsters i Postgraus d’Especialització Jurídica de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona corresponents a l’edició 2023-2024.

Wed Jul 24 11:24:10 CEST 2024

Han participat en l’acte, en representació de la Junta de Govern de l’ICAB, els diputats Ramon Ángel Casanova i Yvonne Pavia, que en les seves respectives intervencions han felicitat els graduats/des per l’assoliment d’aquesta fita.

La coordinadora de #FormacióICAB, Cristina Vallejo, ha destacat l’oferta formativa de la Corporació, amb els Màsters ICAB com a via per a l’especialització de l’advocacia, element essencial per a l’exercici de la professió.

Durant l’acte, conduït per la periodista Virtu Morón, s’han lliurat els diplomes de tots els Màsters i Postgraus cursats en l’edició 2023-2024, a càrrec de cadascun dels directors/es i/o membres dels comitès científics dels mateixos:

• Yvonne Pavia i José Manuel Calavia, com a codirectors del Màster en dret concursal
  • Ramón Casanova i Carme Adell, com a codirectors del Màster en Dret de família i successions
  • Enrique García Echegoyen, com a codirector del Màster en Dret laboral i Recursos humans.
  • Cristina Calvet, com a membre del comitè científic del Màster en Propietat intel·lectual i industrial.
  • Daniel Vázquez, com a director del Màster en Dret dels Negocis i Postgrau de Societats Mercantils.
  • Juan Carlos Zayas i Jorge Navarro, com a codirectors del Màster en Advocacia Penal.
  • Júlia Bacaria i Marc Gallardo, com a codirectors del Màster en entorns digitals.
  • Jordi Casajoana i Vicente Pérez-Daudí com a codirectors del Postgrau en Resolució de Conflictes ICAB-UB.
  • Francisco Bonatti, com a director del Màster de Compliance.
  • Chantal Moll i Joan Sacristan, com a codirectors del Màster en Dret immobiliari.

Enhorabona a tots els graduats i graduades!