Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Seccions

L'ICAB celebra la Jornada: 'El dret a l'oblit: reflexions després del cas Google' el 15 de juliol

De 16 a 19h. i amb inscripció gratuïta, aquesta interessant jornada del cAmpus d'Estiu 2014 està organitzada per la Secció de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació
Thu Jul 10 00:00:00 CEST 2014

16.00 h. Presentació de la Jornada

Jordi Bacaria, Advocat i coordinador del Màster en Dret de la Societat de la Informació.

16.10 h. La Sentència Google del TJUE de 13 de maig de 2014

José-Luís Piñar, Advocat, Catedràtic de Dret Administratiu i Professor en la Universitat CEU San Pablo i Director de la càtedra Google en aquesta universitat.

16.45 h. Del dret a saber al dret a l'oblit.

Santiago Ripol, Advocat, Catedràtic de Dret Internacional Públic en la Universitat Pompeu Fabra i Lletrat del Tribunal Constitucional.

17.00 h. Pausa-cafè

17.15 h. Taula-Debat d’experts

Joaquín Muñoz, Lletrat de Mario Costeja en el procediment contra Google.

Moderadora: Cristina Serrano, Advocada.