Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Món Jurídic

L'ICAB celebra amb un emotiu acte el 40è aniversari de la revista col·legial Món Jurídic

Amb ocasió de la celebració del 40è aniversari de la revista col·legial Món Jurídic, emblema de l'ICAB i pionera en l'àmbit col·legial, aquest dimecres, 8 de maig de 2024, s'ha celebrat un emotiu acte institucional al Pati de Columnes de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Wed May 08 22:00:00 CEST 2024

La inauguració de l’acte ha anat a càrrec del degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, que en la seva intervenció ha fet un reconeixement a la valuosa dedicació i aportació dels col·legiats i col·legiades que han col·laborat al llarg de la trajectòria de la publicació.

La vicedegana i directora de Món Jurídic, Susana Ferrer, ha destacat les innovacions que ha incorporat la revista al llarg dels anys, així com el rigor, compromís i implicació de totes les persones que han format part de la publicació des dels inicis.

El periodista de El Periódico i antic col·laborador de la revista, Jesús G. Albalat, ha explicat l'evolució periodística de Món Jurídic des dels seus orígens i ha destacat que és una publicació oberta al món més enllà del dret i un referent per als juristes.

Durant l'acte s'ha inaugurat l'exposició monogràfica 40 anys de Món Jurídic, que repassa les diferents etapes que ha viscut la publicació i que es podrà visitar fins al 30 de maig de 2024 a l'Avantsala de la Biblioteca de l'ICAB.

Per molts anys!