Titulars

L’ICAB acull l’acte de lliurament els diplomes de l’Escola de Pràctica Jurídica de les edicions 2022-23 i març 2023

Aquest dijous, 21 de desembre de 2023, s’ha celebrat a l’auditori de la vuitena planta de la seu col·legial el lliurament dels diplomes als i les alumnes de les promocions 2022-2023 i març del 2023 de l’Escola de Pràctica Jurídica de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

Thu Dec 21 18:02:00 CET 2023

La cerimònia ha comptat amb les intervencions del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez; la coordinadora de Formació ICAB, Cristina Vallejo; i dels alumnes Sergi Nin Sánchez, Petra Cebollada Bretones i Alexandra Zulaika Grau, que han parlat en representació d’ambdues promocions.

Els i les estudiants han rebut els diplomes de mans del degà i de la coordinadora de Formació de l’ICAB, Cristina Vallejo.

L’acte ha comptat, així mateix, amb la presència dels coordinadors de l’EPJ Oriol Rusca (Penal); Lluís Rodríguez Pitarque (Civil); Enrique García Echegoyen (Laboral); José María Rojí (Mercantil); Isabel Balada (Família) i Natalia Centella (Administratiu).

L’esdeveniment, conduït per la periodista Virtu Morón, ha finalitzat amb un emotiu parlament a càrrec de l’#AlumniEPJ Marta Legarreta.

En definitiva, una entrega de diplomes plena d'emoció en què els alumnes de les dues edicions del Postgrau en Pràctica Jurídica de l’ICAB, gràcies al seu esforç i la seva dedicació, han estat els autèntics protagonistes.

Desitgem expressar les nostres sinceres felicitacions i confiem en què l’EPJ de l’ICAB us obri les portes cap a un futur replet en èxits professionals.

Molta sort!