L'ICAB acull la presentació del llibre "Momentum", de Juan Antonio March Pujol
Aquest dimecres, 23 de març de 2022, a la 8a planta de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), ha tingut lloc la presentació del llibre “Momentum” de l’autor Juan Antonio March Pujol.
En l'esdeveniment, presentat pel degà de l'ICAB, Jesús M Sánchez, han participat la vicedegana de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Susana Ferrer; Bonaventura Castellanos, advocat; i el propi autor del llibre i ex-diplomàtic Juan Antonio March Pujol, ambaixador davant de les Nacions Unides (2004-2007) i ambaixador a Rússia, Uzbekistan, Turkmenistan, Bielorússia i Armènia (2008-2011).
En el torn d'intervencions, el degà del Col·legi ha destacat la trajectòria i brillantor de l'autor tant en l'àmbit diplomàtic com en el paper de jurista. Per la seva part, la vicedegana de l'ICAB, Susana Ferrer, ha volgut recomanar el llibre a tothom que vulgui veure i analitzar el futur de la societat d'una manera crítica.
D'altra banda, Juan Antonio March Pujol ha remarcat la importància d'entendre els països i la situació geopolítica actual per conèixer la nostra història. A més, ha incidit en què el món de la política i del Dret han de tenir molt més valor del que la societat assigna.
L'ICAB acull la presentació del llibre “Momentum” 23/03/2022 from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.
Contacte
-
Deganat
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 82 / 93 496 18 80
- Fax: 93 487 15 70
- deganat@icab.cat
-
Mallorca, 283