Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Secció de la Infància i de l'Adolescència

L’ICAB acull l’11 de març una jornada sobre la pobresa infantil a Catalunya

La Secció de Dret de la Infància i l'Adolescència de l’ICAB, la Fundació Joan Salvador Gavina i Càritas Diocesana de Barcelona organitzen aquest dimecres, 11 de març, de 9 a 14 hores, a la seu col·legial, la jornada ‘La pobresa infantil a Catalunya: conseqüències i reptes’. Gratuïta.
Fri Mar 06 00:00:00 CET 2015

Ma. Jesús Larios, adjunta al Síndic de Greuges de Catalunya per la defensa dels drets dels infants i dels adolescents pronunciarà la conferència marc de la jornada, que serà inaugurada per la vicedegana del Col·legi, Rosa Ma. Barberà.

Entre d’altres aspectes, al llarg del matí s’hi debatrà sobre l’atenció dels drets de la infància des dels àmbits social, psicològic, jurídic, de l’ensenyament i de la salut; es donaran respostes a la pobresa infantil des de les entitats socials i es plantejaran els reptes de futur d’aquesta problemàtica que s’ha vist agreujada per la crisi.

La jornada se celebrarà a la 8a planta de la seu del Col·legi d’Advocats de Barcelona (c/ Mallorca, 283) amb entrada lliure.

Per a més informació, contacteu amb la Comissió de Cultura de l’ICAB o visiteu el següent enllaç:

Jornada: 'La pobresa infantil a Catalunya: conseqüències i reptes'