Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | EPJ | Alumni EPJ

L'ICAB acull el lliurament dels Premis de la 6a edició del Triangular d'Universitats (2024)

Els equips de Dret Civil i de Dret Penal de la Universitat de Barcelona (UB) han estat els guanyadors d'aquesta edició.

Wed May 29 00:00:00 CEST 2024

Aquest dimecres, 29 de maig de 2024, s’ha celebrat, a la 8a planta de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, l'acte de lliurament dels Premis de la 6a edició del Triangular d'Universitats (2024) que va tenir lloc el passat dia 10.

L'acte s'ha iniciat amb les paraules de benvinguda a càrrec del degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, i del president d'Alter Mútua, José Félix Alonso-Cuevillas.

Tot seguit, han intervingut David Vallespín, director del Màster d'Accés a l'Advocacia i Procura de la UB-ICAB; Ramón Ragués, director del Màster d'Accés a l'Advocacia i Procura de la UPF-School of Management; Rafael Rebollo, coordinador del Màster d'Accés a l'Advocacia i Procura de la UAB-ICAB, i Cristina Vallejo, coordinadora de Formació de l'ICAB.

A continuació, s'ha procedit al lliurament dels premis.

En l'àrea de Dret Civil, el tercer premi ha estat per a la UAB, el segon premi per a la UPF i, el primer, per a la Universitat de Barcelona (UB).

En l'àrea de Penal, el tercer premi ha estat per a la Universitat Pompeu Fabra, el segon premi per a la Universitat Autònoma de Barcelona i, el primer premi, també, per a la Universitat de Barcelona.

Cal recordar que tant en l'àrea de Penal com en l'àrea de Civil s'han atorgat tres premis: el primer premi, consistent en 500 euros en Formació de l'ICAB a repartir entre el grup; el segon premi, de 250 euros en Formació de l'ICAB i, el tercer premi, uns codis de civil o penal.

El Triangular l'organitzen, anualment, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la UPF Barcelona School of Management (UPF–BSM). Es tracta d'una competició basada en la celebració de diferents rondes de simulacions de judicis entre els alumnes del Màster d'Accés a l'Advocacia per posar en pràctica els coneixements adquirits i, alhora, demostrar els seus dots d'oratòria i la seva capacitat estratègica per afrontar un judici real.

L'acte, que ha estat conduït per la periodista Laura Vives,  ha finalitzat amb unes paraules de cloenda a càrrec del degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez.

Enhorabona a totes i tots els premiats/des!