Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Festa estiu - 50 Anys EPJ | Formació ICAB

LAST MINUTE! Si vols formar part de l’orla dels 50 anys de l’EPJ, envia’ns la teva foto abans del 6 de novembre 2015!

Amb motiu dels 50 anys de l’Escola de Pràctica Jurídica (EPJ), el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona està preparant una gran orla commemorativa de la qual tots els ex alumnes podeu ser-ne els protagonistes destacats. Si hi voleu sortir, teniu fins al 6 de novembre per enviar-nos les vostres fotografies!
Tue Oct 27 00:00:00 CET 2015

Les imatges (tipus carnet) les heu de remetre a comunicacio@icab.cat en format .JPG d’alta resolució.

Aquestes fotografies que ens feu arribar formaran part únicament de l’orla, però ja no podran ser-hi als elements publicitaris que s’estan enllestint per a la decoració especial de la seu col·legial que s’estrenarà el mateix mes de novembre.