LA CRAJ Informa: Noticat. Funcionament del sistema de notificacions telemàtiques

El sistema de notificacions Noticat s'implementarà per a totes les persones col·legiades de l'ICAB en les seves actuacions davant la Jurisdicció Social (excepte els Jutjats de Girona), a partir del dia 18 de novembre, i davant la Jurisdicció Contenciós-Administrativa (excepte Girona), Civil i Mercantil, a partir del dia 16 de desembre de 2020.

Wed Nov 04 00:00:00 CET 2020

Com vàrem informar, per tal de facilitar-vos la major informació possible respecte el funcionament del sistema, us facilitem un vídeo tutorial del Departament de Justícia i la sessió informativa que es va efectuar el passat mes de maig, on s'exposa amb detall l'esmentat funcionament i les utilitats del sistema.

Sessió Informativa celebrada per l'ICAB

Vídeo informatiu del Departament de Justícia

Així mateix, us adjuntem (a peu de pàgina) els següents documents explicatius en relació al funcionament del sistema:

• Guia explicativa del funcionament dels estats del canal Noticat
  • Guia sobre els avisos de notificacions
  • Guia sobre la gestió de substitucions

Continuarem informant de les novetats que es puguin produir en relació al sistema de notificacions telemàtiques Noticat.

Documents

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ - Altres Acords

Guia IAP Gestions Substitucions

612.431640625 Kbpdf