Sant Raimon de Penyafort

Gran esportivitat de l’advocacia als partits de futbol i pàdel de #SantRaimon24!

L’advocacia barcelonina ha gaudit d’una jornada plena d’esportivitat i diversió tant en el torneig de pàdel com en els partits de futbol celebrats el divendres 7 de juny del 2024.

Mon Jun 10 11:43:45 CEST 2024

Les activitats esportives de Sant Raimon de Penyafort han començat a Can Mèlich, on les deu parelles que s’han enfrontat a les pistes de pàdel han demostrat un gran domini de la pala sota un sol de ple estiu i en un entorn immillorable.

Al migdia ha estat el torn dels partits de futbol, que han inaugurat els jugadors “Legends”, amb un gran ambient que ha animat el cor de l’Eixample, a les instal·lacions de l’Escola Industrial.

En futbol femení hem gaudit d’un partit molt disputat entre l'equip Palauet (7) -amb gols d'Adriana Archs (4), Meritxell Cotrina, Ona Planas i Agueda Soler- i l'equip Llúria (6) -amb gols de Laia Tejada (5) i Clara Cornudella-.

A la categoria masculina, la victòria ha estat per l'equip de l’ICAB davant de l'equip de jutges.

La jornada ha finalitzat al Palauet Casades, on la diputada de la Junta de Govern de l’ICAB Carmen Valenzuela ha fet entrega dels premis del Torneig de Futbol #SantRaimon24 en les categories Futbol Legends, Femení i Masculí.

Els premis individuals han estat per Iñaki Martínez, reconegut amb el Trofeu millor porter Toni Crespo, i Marcel Vallejo, que ha rebut el Trofeu Millor jugador Pep Corbella.

Enhorabona a tots els participants per aquesta magnífica jornada i per fer possible, de nou, un Sant Raimon ple d’esportivitat i diversió!

Les activitats esportives del pàdel i el futbol celebrades enguany han comptat amb el suport de Banco Santander. Gràcies per la col·laboració!